סקירת המיתוג של קוקיז !

תל אביב, רחוב אלנבי, האפור, הסואן, אין הרבה מה לחפש פה מלבד מספר חנויות ישנות, תריסר אוטובוסים ומעברים צרים, ובכל זאת בפינת דיזינגוף אפשר למצוא נקודה ורודה ומתוקה, החנות של "קוקיז" מותג שלקח עוגייה, והפך אותה לגלידה. מה כל כך מיוחד במיתוג שלו קוקיז, ואיך הוא מצליח לבטא את ערכי המותג?

מקוריות בסביבה תחרותית

קוקיז, היא גלידריית פיוז'ן שכונתית, בפינת אלנבי – דיזינגוף, השוקקת, מתכתבת עם לב מרכז העסקים הפועם ממש קרוב, ועם החיים התוססים של העיר הלבנה, היא לא גלידריה זולה, או עוד "גלידריה", באזור, שבו היא ממוקמת, גם מתחרותיה נהנות ממיתוג ויוקרה, אבל היא גם לא עוד שחקנית בשוק. היא פתוחה למנאצ' של לפנות בוקר, ומזכירה את בתי הקפה באמסטרדם, עוגיות וגלידות, שחוברות ביחד, ויוצרות קינוח, שלא היה כאן מעולם.

ורוד, שמצליח להעביר את הטעם

בתחום האוכל, אנו רואים שימוש רב בגוונים חמים, כתום, אדום וגם ורודים. הגוון הנבחר לקוקיז הוא ורוד עמוק עז וכהה בשילוב של חום עם נגיעות של כתום-צהוב, שילוב, שיותר מכל מצליח להעביר את הטעם, לעורר את החושים, ולרמוז גם למביטים מרחוק, בין ענני אבק הדרכים של הרחוב הצר, שפה מדובר במשהו מתוק.

פונטיקה אלגנטית

אלא-סטייל #אינסטגרם #פינטרסט #יש_לי_טעם_טוב #אופנה #סטייל

אנחנו קונים ממותגים, כי אנחנו מזדהים איתם, כי הם "מדליקים אותנו", אנחנו רוצים להרגיש את מה שהם מציעים. קוקיז הוא מותג קלאסי ליצירת באז וויראליות ברשתות החברתיות, עם פונטים דקים, עדינים ואלגנטיים, שמשדרים תחכום ויוקרה, שבכל זאת נגישה לכל כיס (התמחור שלהם גבוה יותר ממחיר התחרות בשוק, ואפילו בנישה שלהם, ועדיין הם מצליחים לדבר "בגובה העיניים").
הפונט, ישר, נקי, מדבר שתי שפות, ושומר על קו אחיד, נגישות ואלגנטיות הם המסר העיקרי.

אייקון- עוגיה וגלידה

עוגיה וגלידה, איך לא חשבו על זה קודם? כל כך פשוט, ככה טעים. האייקון של קוקיז הוא הגורם המבדל שלהם בזירת עסקי מזון מהיר ומתוק, הרעיון כל כך מדליק, שהלקוחות מוכנים להתגמש גם עם "המחיר" המעט יקר לקטגוריה.

הקפדה על שפה עיצובית

נייר ממותג שימוש בגווני הוורוד והחום, המותג של קוקיז עוטף את המוצרים שלו, ותורם ליוקרה שלו, שנשארת, בהישג יד.
קוקיז היא מותג יוקרתי בסביבה תחרותית, וככזה היא השקיעה במעטפת שלמה של מיתוג, בחירת צבעים, המשרדים יוקרה, ומרמזים על "הטעם" המתוק, שהכל נמשכים אליו, גם הבחירה בגווני הוורוד עמוק-עז, היא בחירה מעניינת, שמצליחה לגשר על פערי המגדר הנשיים והגבריים, ומצליחה "להעביר את הטעם" ולגרות את הרירים. היא לא עוד גלידריה היא עוגי-גלידה, עם פונטים אלגנטיים, שמשדרים נעורים וסטייל, ומתגבשים למותג, שיישאר וייזכר כאן לאורך זמן.

רוצים שניישם את זה גם אצלכם ?
דברו איתנו