עקרונות מנחים לעיצוב לוגו מוצלח
הלוגו הוא סימן ההיכר הראשוני של העסק, לא מכבר, שמעתי בעבר, שלוגו טוב לא צריך מילים, שכן הוא מגלם בתוכו
הלוגו הוא סימן ההיכר הראשוני של העסק, לא מכבר, שמעתי בעבר, שלוגו טוב לא צריך מילים, שכן הוא מגלם בתוכו
תל אביב, רחוב אלנבי, האפור, הסואן, אין הרבה מה לחפש פה מלבד מספר חנויות ישנות, תריסר אוטובוסים ומעברים צרים, ובכל
כיצד לשלב נכון פורמטים שונים של קבצים? זהו אינו סוד, שככל שנשלב במאמר לבלוג שלנו פורמטים שונים של קבצים נזכה
בכל מקום, היום, אנחנו מוקפים בפרסום, אם זה באינטרנט, במדיה, בעיתונות וברחובות, זה הופך להיות קל יותר כשיש לנו בראש
הדבר הראשון כשלקוח נכנס לראות את העמוד העסקי של העסק הוא רואה את הקאבר. איך מבדלים את הקאבר של העסק
למה צריך חתימת מייל? מה הצורך בחתימת המייל? חתימת המייל היא כרטיס הביקור הדיגיטלי שלנו עשרות מיילים (בערך) אתה שולח
אנחנו שומעים מהרבה לקוחות ובכלל בעלי עסקים שתמיד שואלים אותי מזה עיצוב רספונסיבי ומה הצורך בו? אז החלטנו לעשות סדר
יצא לך להסתכל על העסק שלך שקיים או, על העסק שבהקמה ותוהה אם הצבעים שבחרת נכונים? למה עושים ביג-דיל מצבעים
איך יוצרים מודעה ללקוחות לחג הפסח שקרב ובא? פסח קרב ובא, רוב בעלי העסקים כבר מתכננים מבצעים, הנחות והטבות ללקוחות
מה המשמעות של הפונט? למה משמש העובי וגודלו של הפונט? ולמה זה חשוב? בחירת פונט בשבילי זה כמו בחירת הלבוש